معرفی بهترین مراکز خرید در ترکیه

معرفی ۹ مورد از بهترین مراکز خرید در ترکیه، استانبول، وان و آنتالیا

اگر عاشق خرید کردن به خصوص از برندهای معروف هستید، مراکز خرید استانبول، وان و آنتالیا برای شما حکم بهشتی بی نظیر را دارد، چرا که ساعت‌ها می‌‌‌توانید در این مراکز خرید بچرخید و از بهترین برندهای بین المللی خرید کنید. مراکز خرید استانبول هر سال در حال بیشتر شدن هست، مراکز خرید در کشور ترکیه به یکی از جاذبه‌های تفریحی شهرهای توریستی این کشور تبدیل شده و سالانه جشنواره‌های زیادی با تخفیف‌های شگفت انگیز در مراکز خرید استانبول، آنتالیا و وان برگزار می‌شود که خیلی از مشتری‌های پروپاقرص این تخفیف‌ها ایرانی‌ها هستند.  پس بد نیست قبل از سفر چند مرکز خرید از مراکز خرید ترکیه در استانبول، وان و آنتالیا را بشناسید و با دست پر از این سفر خوب بازگردید.

 

بهترین مراکز خرید استانبول

در شهر بزرگ استانبول هر سال مراکز خرید و مال‌های بزرگ جدیدی افتتاح می‌شود، اغلب مراکز خرید مشهور این شهر در منطقه اروپایی استانبول قرار دارند. بیشتر برندهای معروف کشور ترکیه و برندهای جهانی مد و لباس هم در مراکز خرید استانبول شعبه دارند. از جمله بهترین مراکز خرید استانبول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

۱. مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی (City’s Nisantasi)

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی (City’s Nisantasi) یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید استانبول است که تو فاصله چند قدیمی از میدان معروف تکسیم قرار دارد. اگر اهل خرید از برندهای مشهور دنیای مد و لباس هستید، حتما موقع سفر به استانبول به این مرکز خرید سر بزنید و از ویترین فروشگاه برندهای مشهوری همچون لویی ویتون و کارتیه بازدید کنید. در مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی قیمت لباس‌ها خیلی بالا است و به خاطر همین خیلی از ایرانی‌ها فقط برای گردش و سیر کردن شکم خود در کافه‌ها و رستوران‌ها این مرکز خرید به آن سر می‌زنند. ساعات کاری این مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب می باشد.

آدرس مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی: استانبول، میدان تکسیم، خیابان عثمان بی و خیابان نیشان تاشی.

 

۲. مرکز خرید استانبول مال یا مال آف استانبول (Mall of Istanbul)

مرکز خرید مال آف استانبول (Mall of Istanbul) یکی از جدیدترین و شیک ترین مراکز خرید استانبول است که در بخش اروپایی این شهر قرار دارد. این مرکز خرید یک هتل بزرگ و مجلل، 16 سال سینما و بیش از 300 مغازه بزرگ و کوچک هم در خود جای داده است. برندهای مشهوری همچون زارا، مدیا مارکت و آدیداس هم در این مرکز خرید شعبه دارند.

آدرس مرکز خرید مال آف استانبول: استانبول، باشاک شهیر، بلوار سلیمان دمیرل و محله ماحموت بی.

 

۳.  ایستینیه پارک (IstinyePark)

ایستینیه پارک (IstinyePark) هم یکی از مراکز خرید بزرگ شهر استانبول است که در سال 2007 افتتاح شده و 270 فروشگاه بزرگ و کوچک دارد. اغلب برندهای مشهور خارجی در این مرکز خرید حداقل یک شعبه دارند و به همین دلیل ایستینیه پارک انتخاب بسیاری از ایرانی‌ها برای خرید در شهر استانبول است. رولکس، گوچی و شنل فقط چند مورد از برندهای هستند که در این مرکز خرید استانبول شعبه دارند، تنوع رستوران‌ها و کافه‌های ایستینیه پارک هم زیاد است و گردشگران خیلی راحت می‌توانند در رستوران‌های این مرکز خرید غذا مورد پسند خود را پیدا کنند.  

آدرس مرکز خرید ایستینیه پارک: استانبول، محله ساریر و خیابان ایستینیه.

 

بهترین مراکز خرید وان

چند سالی هست که ایرانی‌ها برای تفریح و گردش به جای سفر به شهرهای بزرگ کشور ترکیه، زمینی به شهر مرزی وان می‌روند. هزینه سفر به وان در مقایسه با هزینه سفر به شهرهای استانبول و آنکارا ارزان تر است به همین دلیل بسیاری از گردشگران ایرانی برای خرید شهر وان را انتخاب می‌کنند، تعداد مراکز خرید در این شهر مرزی هم زیاد است و  بیشتر مراکز خرید معروف شهر وان در بلوار کاظم کارابکیر این شهر قرار دارند.

 

۱. مرکز خرید وان ای وی ام (van avm)

مرکز خرید وان ای وی ام (van avm) بزرگترین مرکز خرید وان است که در سال 2012 افتتاح شده و خیلی از ایرانی‌ها برای خرید در شهر وان فروشگاه‌های این مرکز خرید را انتخاب می‌کنند. تنوع برندهایی در این مرکز خرید واقعا خیلی زیاد است و با هر بودجه‌ای می‌توان از این مرکز خرید کرد.

آدرس مرکز خرید وان ای وی ام: وان، منطقه ایپک‌اُلو، محله سرحت، بلوار جمهوری و پلاک 147.

 

۲.  مرکز خرید آیدین پریهان (Aydin Perihan AVM)

مرکز خرید آیدین پریهان (Aydin Perihan AVM) یکی از مشهورترین مراکز خرید وان است که تو خیابان کاظم کارابکیر قرار گرفته و فروشگاه‌های متنوعی برای خرید دارد. همچنین بعد از خرید از فروشگاه‌های مرکز خرید آیدین پریهان وان می‌تونید برای تفریح به سالن سینما و یا بولینگ این مرکز خرید بروید.  

آدرس مرکز خرید آیدین پریهان: وان، محله باحچیوان و پلاک 4.


۳. مرکز خرید اتایوس سیلور (Atayos Silver AVM)

مرکز خرید اتایوس سیلور (Atayos Silver AVM) یکی از مراکز خرید شیک و نوساز شهر وان است که در منطقه باحچیوان در مرکز شهر وان قرار دارد. در فروشگاه‌های این مرکز خرید انواع و اقسام لباس زنانه، مردانه و بچگانه، اکسسوری، کیف و کفش و سایر وسایل تزئینی و خانگی هم به چشم می‌خورد. یکی از مهمترین مزایای مرکز خرید آتایوس سیلور نزدیکی به هتل‌ها و رستوان‌های شهر وان است که باعث شده دسترسی مسافران ایرانی به این مرکز خیلی راحت باشد.

آدرس مرکز خرید اتایوس سیلور: ایپکیول، محله باحچیوان و بلوار کاظم کارابکیر.

 

بهترین مراکز خرید آنتالیا

شهر آنتالیا در جنوب کشور ترکیه قرار گرفته و یکی از شهرهای ساحلی این کشور است. خیلی از گردشگران برای گذراندن تعطیلات در کنار سواحل مدیترانه به شهر آنتالیا می‌‌روند و معمولا تابستان‌ها این شهر پر از گردشگران خارجی است. توریست‌ها در طول روز بیشتر تفریح در سواحل خنک مدیترانه را ترجیح می‌دهند و به همین دلیل بهترین مراکز خرید آنتالیا صبح‌ها خلوت است، اما با غروب آفتاب مراکز خرید آنتالیا هم کم کم شلوغ  می‌شود. در شهر آنتالیا تعداد مراکز خرید شاید به اندازه استانبول نباشد، اما تنوع مراکز خرید آنتالیا هم دست کمی از این شهر ندارد و بسیاری از برندهای مشهور ترک و جهانی در این مراکز خرید شعبه دارند.

 

۱. مرکز خرید تراسیتی (TerraCity)

مرکز خرید تراسیتی (TerraCity) یکی از بزرگترین و شیک ترین مراکز خرید شهر آنتالیا است که حتما باید موقع سفر به این شهر از آن بازدید کنید. در این مرکز خرید بزرگ 147 فروشگاه فعال است، انواع لباس، زیورآلات، لوازم دکوری و لوازم خانگی را می‌توانید از این مرکز خرید تهیه کنید. کوتون، منگو، زارا و بسیاری از برندهای مشهور ترک در این مرکز خرید شعبه دارند، پس از گردش در این مرکز خرید هم می‌توانید برای سیر کردن شکم خود به فودکورت تراسیتی بروید و یک شکم سیر فست فود نوش جان کنید.

آدرس مرکز خرید تراسیتی: آنتالیا، مرادپاشا، خیابان تکلی گولو 55 و محله فنر.

 

۲. مرکز خرید مارک آنتالیا (Markantalya Avm)

مرکز خرید مارک آنتالیا (Markantalya Avm) جز زیباترین و بزرگترین مراکز خرید آنتالیا است که بیشتر برندهای ترک همچون الی سی وایکیکی در آنجا شعبه دارند. تنوع کالاهای عرضه شده در این مرکز خرید زیاد است و بعد از خرید هم می‌توانید به سینما و یا سالن بولینگ این مرکز خرید بروید و چند ساعتی را تفریح کنید. مرکز خرید مارک آنتالیا مجهز به فودکورت و پارکینگ است و این مرکز خرید برای کودکان هم امکانات متنوعی دارد.

آدرس مرکز خرید مارک آنتالیا: آنتالیا، بلوار ینر اولوسوی.

 

۳. مرکز خرید اوزدیلک پارک (OzdilekPark)

اگر دنبال یک مرکز خرید همه چی تمام در شهر آنتالیا هستید، حتما به مرکز خرید اوزدیلک پارک (OzdilekPark) بروید. در این مرکز خرید بیشتر برندهای معتبر ترک و برندهای جهانی صنعت مد و لباس حضور همچون کوتون، ای فور، ال سی وایکیکی، لاو مای بادی و نایک حضور دارند. این مرکز خرید امکانات تفریحی متنوعی همچون سالن بولینگ، سینما و فود کورت هم برای خانواده‌هایی دارد که دسته جمعی به شهر آنتالیا سفر کرده‌اند.

آدرس مرکز خرید اوزدیلک پارک: آنتالیا، خیابان فیکری ارتن، محله کپز.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.