باشکوه‌ترین کاخ‌های سلطنتی آسیا

باشکوه‌ترین کاخ‌های سلطنتی آسیا

شناخت و گشت‌وگذار در دل تاریخ و شناخت شگفتی‌های نقاط مختلف جهان برای تمامی گردشگران و هر انسانی جذاب است. اگر به دنبال این زیبایی‌ها در قاره آسیا می‌گردید، بهتر است همراه با جادوی سفر توراپ با پکیج تورهای خارجی راهی باشکوه‌ترین کاخ‌های سلطنتی آسیا شوید و بهترین تجربیات از یک سفر کامل را به خاطر بسپارید.

قاره آسیا را چقدر می‌شناسید؟

قبل از اینکه وارد دنیای معماری باعظمت کاخ‌های سلطنتی در قاره آسیا شویم، بهتر است تا کمی بیشتر از این قاره پرجمعیت در دنیا بدانیم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید، قاره‌ای که در حال حاضر در آن زندگی می‌کنید در اصل سکونت‌گاه جمعیت بیشتر کره زمین و بشر بوده است، باید این حقیقت را پذیرفت که قاره آسیا خاستگاه و مبدأ بسیاری از تمدن‌های اولیه بشر بوده است. در اینجا برای گردشگرانی که علاقه‌مند به اخبار گردشگری هستند و به‌روز بودن اخبار گردشگری تمامی قاره‌های جهان برای آن‌ها دارای اهمیت است، می‌توانند از طریق لینک موردنظر وارد صفحه اخبار گردشگری شوند. آسیا نزدیک بر ۶۰% جمعیت کل کره زمین را تشکیل داده است و قطعاً شناخت بیشتر کشورهای این قاره می‌تواند هیجان‌انگیز باشد.

 

ایران و کاخ‌های سلطنتی آن

در طول تاریخ کاخ‌های باشکوهی در ایران وجود داشته که امروزه آثار کمی از آن‌ها باقی‌مانده است اما هنوز هم کاخ‌هایی پابرجا هستند تا شکوه معماری ایران را نشان دهند. برای آشنایی بیشتر با ایران و شهرهای آن می‌توانید با القاب شهرهای ایران، بیشتر با این کشور پهناور تاریخی آشنا شوید. کاخ‌های زیادی در ایران ساخته شدند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به: کاخ گلستان، کاخ صاحبقرانیه، عالی‌قاپو، کاخ چهلستون، کاخ هشت‌بهشت و عمارت کلاه‌فرنگی که تنها بخش کوچکی از کاخ‌های سلطنتی ایران است، اشاره کرد. نه تنها در پایتخت ایران بلکه در شهرهای مختلف ایران نیز کاخ های زیبایی وجود دارند که شما با سفر به هر نقطه از ایران این امکان را دارید که به راحتی هتل های سراسر ایران را رزرو کنید و به بازدید از جاذبه های بی‌نظیر آن شهر بپردازید. 


چین و کاخ‌های سلطنتی آن

چین باوجود جمعیت بسیار زیاد خود باید زیرمجموعه کشورهای زیبای قاره آسیا قرار بگیرد. شما می‌توانید از دیوار بزرگ تا شهر ممنوعه را در چین ببینید و از عظمت و تاریخ غنی این کشور شگفت‌زده شوید. جالب است بدانید که کاخ‌های پادشاهی در کشور چین بسیار اندک هستند اما تمامی آن‌ها با وسواس و جزئیات بسیار زیادی طراحی و ساخته‌شده‌اند. از بین کاخ‌های موجود در کشور چین باید به پنج کاخ مجلل و تاریخی اشاره کرد که از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند. از معروف‌ترین این کاخ‌ها باید به: کاخ تابستانی پکن، کاخ پوتالا، شهر ممنوعه، کاخ پادشاهی شنیانگ و معبد کنفوسیوس در کوفو چین اشاره کرد.


هند و کاخ‌های سلطنتی آن

هند را باید این‌گونه توصیف کرد: کشوری بافرهنگی بسیار غنی و مردمانی خونگرم که در پی سالیان متعدد شاهد به قدرت رسیدن و افول حکومت‌های بسیار زیادی بوده است. اگر به هند سفر کردید حتماً به ۱۲ معبد زیبا در هند که باید از آن‌ها دیدن کنید سر بزنید و از زیبایی آن شگفت‌زده شوید؛ اما این را نیز باید بدانید که کشور هند همیشه در حفظ میراث باستانی و تاریخی خود کوشا بوده است به همین دلیل شما می‌توانید در این شهر رنگارنگ شاهد کاخ‌های سلطنتی بسیار زیادی باشید. از کاخ‌های شگفت‌انگیز کشور هند باید به: کاخ امید بهوان، هوا محل، کاخ داتیا، کاخ شهر در اودیپور، کاخ شهر در جیپور، کاخ او جایانتا، کاخ چووهمالا، کاخ جل محال، کاخ دریاچه تاج، کاخ لاکسمی ویلاس، کاخ بنگلور، کاخ تیرومالای نایاککار، کاخ میسور و کاخ کوچ بهار اشاره کرد.


ژاپن و کاخ‌های سلطنتی آن

ماجراجویی فرهنگی در ژاپن می‌تواند برای تمامی گردشگران جذاب باشد. اگر قصد سفر به ژاپن را دارید باید این نکته را از قبل بدانید که قرار است با یک سرزمین متفاوت در جهان آشنا شوید. فرهنگ کشور ژاپن و آداب‌ورسوم باورنکردنی این کشور در جذب گردشگران بسیار موفق بوده است. در کنار تمامی شگفتی‌هایی که اشاره شد باید به سراغ کاخ‌های سلطنتی بی‌نظیر این کشور برویم که می‌توان از معروف‌ترین آن‌ها به: کاخ سلطنتی ژاپن، قصر هیمجی، معبد طلایی کین کاتوجی و معبد تودایجی اشاره کرد که زیبایی آن‌ها هوش ازسرتان خواهد برد. شما در زمان سفر به کشور ژاپن میتوانید از هتل های با کیفیت ژاپن وهمچنین برای سفر به این کشور زیبا  تور ژاپن را انتخاب کنید. 


تایلند و کاخ‌های سلطنتی آن

مقاصد جذاب در سفر خانوادگی به تایلند کم نیستند و شما در سفر به این کشور در تمامی لحظات حال و هوای خوبی را تجربه خواهید کرد. معروف‌ترین آثار معماری در تایلند دارای قدمت بسیار زیادی هستند و در طول تاریخ با گذر زمان همچنان استوار باقی‌مانده‌اند. کاخ‌های باشکوه تایلند، زمانی مکان زندگی پادشاهان مختلفی بوده است و زیبایی آن‌ها مثال‌زدنی است. از کاخ‌های معروف تایلند باید به: یاکشا؛ نگهبانان معبد، معبد بوپارام، وات رونگ، معبد وات سامفاران، وات آرون راچاوارارام و کاخ بزرگ اشاره کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.